torsdag 12. februar 2009

GIMME GIMME GIMME A MAN...

...
or a chocolate!

What’s up about all this hearts, glitter, and ””Oo OOO oo I love you” songs...It’s horrible! We know that’s soon it will be valentine, and everything has to be pink or red or something. But we don’t care; WE HATE THAT! Really, we do.

You know... Those who invented valentine didn’t think about us. About us cool, norwegian chicks coming all the way from Norway in the beginning of February. The romantic month. They are all jerks. But. We don’t care – at all.

So.. now we’re sitting in our room (White one this time), listening to some horrible love songs, drinking hot chocolate and not longing for ANYTHING! ...
Oh, thank GOD for chocolate. This amazing Norwegian "Freia Melkesjokolade!"

Chocolate is a good thing.
Saturday we’ll eat chocolate!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello! :)

Anonym sa...

aa jeg har ikke faatt med meg at du har blogg for naa. so sorry :) India, wow!! and new york baby.. what can i say? enjoy it!
naar reiser du tilbake til norge?

Anonym sa...

hei jenter..
ikke så lett å være nitten (nesten 20) og ikke ha kjæreste på valentinsdag, nei.. husker godt åssen det var..men sjokolade duger omtrent like bra, også etter at man har vært gift i 20 år, he he :)
dere er fantastiske fotografer begge to - en fryd å se bildene deres!! og jeg koser meg når jeg leser bloggen - dere er herlige!!
nyt livet jenter, og pass godt på hverandre. vi ber hver dag for dere - og er glad for hans omsorg for dere :)
verdens beste mamma ;)

Anonym sa...

her paa Bali hadde det sikkert ikke vaert noe problem aa finne seg en friend paa valentines.
derimot er det for varmt for sjokolade. saa jeg noyer meg med cola.

spis masse sjokolade for meg, love you all;p