torsdag 19. februar 2009

THIS GIRL...


... is TWENTY YEARS OLD on monday!






(Yes, I know it's hard to believe, but it's actually true.)
twenty.






So please, send her some norwegian chocolate, mary kay foundation, max factor mascara (they don't have it here), or just a letter... or a mail. or an sms. or call her.

... or send a man.



That would be nice. (You're welcome to send me chocolate as well)


Adr.: The Markle Residence
123 W 13th St, New York
10011 NY

Cell.: (+1) 917 309 1812
(+47) 980 22 387

Email: sandra.saetrang@gmail.com

4 kommentarer:

S sa...

Takk for at du legger ut de fine bildene, syncis.
Det er ikke rart jeg er så glad i deg!
:)
Men jeg skjønner jo... For all del; Selvfølgelig skjønner jeg at du vil at jeg skal likne på deg.

Puss

L sa...

I miss you, you crazy woman. Er det nye støvlene på øverste bilde? I like them!!

L sa...

Jeg måtte forresten forstørre alle bildene og se litt på deg. Må si du tar deg godt ut der borte!

Inger sa...

Gratulere med dagen på forskudd!
E kommer til å være så surrete på mandag at e glemmer det :S sorry :/

Have fun! elsker bildene!